Sider

tirsdag, november 15, 2011

Space Invaders nok en gang...

Enda en lue i rødt, hvitt og blått.
Da var jeg endelig ferdig med denne luen. Den nest siste på listen over luer som skal til kompiser. Den har ikke tatt meg lang tid å strikke, men har heller hatt litt tørke i motivasjonen til å stikke disse.

Den er stikket etter Arne og Carlos sin oppskrift. Har brukt Freestylegarn i rødt, hvitt og blått og strikket på strømpepinner 4.5 i bambus.

Jeg tror kanskje at jeg bør gå til innkjøp av rundpinner til å strikke luer på. Er jo litt kronglete å strikke med så mange masker på strømpepinner. Spesielt når man legger det i veska, og må hente opp maskene man har mistet på turen..

Bildet er som vanlig tatt med webcam, så beklager dårlig bilde.. Nå MÅ jeg snart skaffe meg nytt kamera.

1 kommentar:

Marthe sa...

Flinke søss! Digger denne lua!