Sider

mandag, november 14, 2011

Høstens første pulsvarmere

Varme, gode og veldig fine..

Jeg var og snuste rundt på ulike blogger for å finne inspirasjon og motivasjon, og ramlet da innom Hobbyuglas blogg.


Der var det jammen meg lagt ut oppskrifter på heklede pulsvarmere, og vips så hadde man heklet seg et par. Har brukt vanlig Drops Alpakka (så litt tykkere garn), og heklekrok 3. Skal ikke se bort fra at disse havner på pulten til en kollega til jul. 


De var så raskt lagd at jeg skal nok lage flere av disse. Tusen takk for at du deler denne oppskriften Hobbyugla :)


I og med at kameraet mitt fremdeles er dødt grunnet drukning i veska mi så får webcam på maskinen duge i denne sammenheng. 




2 kommentarer:

Ugla sa...

Jeg blir så glad når jeg ser at folk setter pris på mønstrene mine, da føles det ikke helt unyttig ut å skrive dem ned.
Og det er fort gjort å lage mange av dem ;-D

Marthe sa...

Åh disse var knallfine!! Ønska, ønske, ønske.......