Sider

søndag, november 13, 2011

Pappa

Grillmesteren
Det er farsdag, og jeg har nettopp avsluttet den årlige farsdagssamtalen hjem til mine gode pappa.


Det er rart å tenke på hvor mye Pappa betyr. Jeg er 30 år nå, men er like avhengig av pappaen min nå som før. Kanskje rollene har endret seg litt mens man vokser opp, men jeg vet at jeg ikke ville vært der jeg er nå hvis det ikke hadde vært for min fabelaktige pappa. 


Han har passet på meg, støttet meg og utfordret meg i løpet av årene som har gått. Han står på for oss i familien og ikke minst samfunnet rundt. Selv om vi ikke alltid er like enige i ting, så vet vi å diskutere og sette pris på meningene til hverandre. Jeg er så utrolig stolt av pappaen min, og er han den absolutt viktigste mannen i mitt liv.


Gratulerer med dagen aller kjæreste Pappa, jeg er veldig glad i deg.

1 kommentar:

Marthe sa...

Åhh pappan min :-)