Sider

tirsdag, oktober 02, 2012

Høstfarger og inspirasjon..

Fine striper i høstfarger
For en tid tilbake siden lærte jeg en venninne å hekle. Hun ville lage et babyteppe. Jeg lot meg inspirere av Helen, men var så mange prosjekter som skulle bli ferdig.

Etter å ha snust rundt på ulike blogger og fått ytterlig inspirasjon så måtte jeg og bare starte. Så noen timer har jeg laget striper jeg og, Hva det skal bli vil fremtiden vise:)

Litt deilig å få en liten pause fra raglanfellingen og:)

Ha en deilig høstdag.


4 kommentarer:

Anonym sa...

Så fine høstfarger! Blir spennende å se hva det blir.
Klem

Tonemor sa...

Herlige høstfarger.
Ønsker deg en fin dag
Klem Tone

Marthe sa...

Nydelige farger!!!
Ha en fortsatt fin høstferie <3

Savna dæ veldig!!!!!

Virvaria sa...

Tusen takk.

Tror dette blir et babyteppe med striper på langs.. Får se :)

Stor klem, og takk for kommentarene.

Og Søss, jeg savner deg maks. Vi er ikke skapt for å bo så langt unna hverandre.