Sider

søndag, november 27, 2011

Siste fredag i november..

Jeg har vært sykemeldt hele november måned. Det har vært rimelig kjedelig kan man si, men har heldigvis gode venner som passer på meg. 

På fredagen trillet jeg tur med jentungen til en venninne av meg. Det var nydelig vær, men en ganske heftig vind. Jeg trillet rundt på Fornebu, som før var en flyplass og som nå er blitt en vakker park.
Vakkert høstvær den siste fredagen i november...
Det er veldig koselig å trø rundt på den
gamle flystripen.





















Det var rett og slett nydelig å tusle rundt, til tross for den sterke vinden. Gresset var grønt, solen skinte så sterkt at jeg angret på at jeg ikke hadde med meg solbriller. 

De har bygd opp parken med store gressplener, og mange små dammer. Det er i tillegg blitt et badested der, og man kan spille sandvolleyball der. 

Da jeg kom bort til selve flystårnet fikk jeg med meg prosessen med å få opp ei stor julegran. Den var veldig fin, og det var rett og slett hyggelig å stå å nippe til varm kaffe og prate med andre tilskuere. 


Som nevnt over var vinden veldig sterk, og vips så knakk festet på treet. Heldigvis klarte de som sto i krana å kaste fra seg julelysledningene de hadde festet til treet, så alt gikk heldigvis fint. Skjønte fort at dette kom til å ta lang tid, og alle synes fryktelig synd på vaktmesteren som ikke kunne dra hjem før treet var oppe. 


Jeg tuslet videre, og regner sterkt med at alt ordnet seg til 
julemarkedet som skulle være i dag, første søndag i advent.


Det er noe feil med solskinn, 9 grader
og juletre...
Der røyk middagen til vaktmesteren.



Ingen kommentarer: