Sider

tirsdag, mai 12, 2009

Pulsvanter

Vips, der hadde jeg nye pulsvanter, og de skal hete Grannys.

Utgangspunktet er en oldemorrute (eller bestemorrute), og jeg har heklet fastmasker videre for å lage et vristbånd. Videre har jeg bare fortsatt med litt mønster på forsiden, og vanlige staver bak. Heklet litt på automatgir, så når jeg skulle lage nummer to var jeg usikker på hva jeg egentlig hadde gjort. TYPISK MEG…

Resultatet ble uansett bra synes jeg, og de passer fint inn i noen av julegaveideene jeg har i hodet. Man begynner virkelig å bli gammel når man planlegger julegaver så tidlig, hehe. Skal hekle en sommervariant av disse.  

3 kommentarer:

Marthe sa...

Så utrolig flink du er!!! Kan godt ønske meg slike til jul ja;-) Gleder meg til vi kan gjøre håndarbeid sammen, men vi må vell prioritere å sette sammen noe til pappas 60årsdag når vi møtes igjen....

Virvaria sa...

Ha ha.ja det må vi vel, men koselig å holde på via nett også..

Jeg har meldt meg inn på hobbyboden jeg:)

rosa:-) sa...

Hei:-)
Tusen takk for hyggelig hilsen i bloggen min!
Likte diktene dine jeg. Det er du som har skrevet de?

Ønsker deg ei god helg:-)