Sider

fredag, januar 03, 2014

Gigi giraff, en ny liten venn

Jeg surfer som vanlig rundt etter nye og morsomme mønster, og falt fullstendig for Gigi giraff. Hun passet liksom til familien vår.


Oppskriften finner dere her, og selv om den er på engelsk så var den enkel å følge. Legg merke til at man ikke skal koble sammen hver runde med en kjedemaske.. Dette er uvant for meg så jeg gjorde det allikevel. Kanskje man slipper den stygge kanten bak om man gjør som oppskriften sier??

Gigi er heklet i Mandarin Petit, med krok 2,5, og består ellers av vatt og to ranglebjeller kjøpt på Panduro. 


Og til slutt så må jeg bare vise hva Gigi skal brukes til den første tiden. Hun er blitt endel av vognpynten, med min egenkomponerte sol og bånd. Har satt på to klips som jeg har kjøpt på Panduro. 

Ingen kommentarer: