Sider

lørdag, desember 21, 2013

Hakket teppe

For snart to år siden fant jeg et bilde av en ny hekleteknikk. Litt søking på You Tube gjorde at jeg fant en helt utmerket videoserie. Den er på engelsk, men det var ikke noe problem. Jeg studerte de første tre filmene nøye og satte igang. Hadde noe garn i mandarin petit som skulle bli grytekluter og valgte to vilkårlige farger. 


Teknikken, som jeg senere fant ut var hakking på norsk, var utrolig morsom. Jeg visste jo ikke hva sette skulle bli så jeg tok det frem med jevne mellomrom og jobbet med det. For ni måneder siden fant jeg ut at jeg var gravid, og om ca to uker henter vi hjem vår lille tulle i prøvelappen som nå har blitt et teppe:)

1 kommentar:

Therese sa...

Så utrolig fint teppe! Lykke til med fødselen og nyt tiden med en nyfødt i hus! - det er jo så koselig! :)