Sider

søndag, september 09, 2012

Det store sjalprosjektet

Før jul var jeg innom husfliden en liten tur, og fant det mest fantastiske sjal hengende i butikken. De mente at jeg kunne ikke klare å få det ferdig til jul, men etter intens hekling klarte jeg å få heklet alle 10 garnnøstene til dette enorme sjalet.

Heklet sjal i beskjeden størrelse :) 
Over åtti slike blader skulle på
Jeg må vel innrømme at jeg ikke hadde tenkt på alle bladene på kanten og de sykt mange trådene man måtte feste, men jeg fikk det til. Og det jeg gledet meg mest til, var å se når søsteren min pakket det opp på julaften. Det ble en hit:)

Jeg synes det ble utrolig fint, og er veldig stolt av meg selv.





4 kommentarer:

Tonemor sa...

Det sjalet var jo fantastisk nydelig!!! For et stykke arbeid!!!
Klem Tone

Anonym sa...

Utrolig flott sjal!!
Klem

Marthe sa...

Jeg ELSKER sjalet mitt :-) Du er verdens beste <3

Monstermønster sa...

For en jobb! Veldig lekkert i hvitt!