Sider

tirsdag, oktober 16, 2012

Jeg har strikket en genser :)

Endelig!!!

Jeg begynte i April, og den har da vel lagt i lange perioder, og høstet mangt et stygt blikk fra meg.
Men i dag festet jeg trådene, og er like stolt som en fireåring. Jeg har strikket en genser.

Årets desidert mest krevende julegaveprosjekt er i boks!!

Dette er en genser fra Sandnes "Til Fjells", og er strikket i Smart-garn. Opprinnelig var det ment å ha beige i mønsteret, men det byttet jeg ut med lilla og jeg er svært fornøyd med fargekombinasjonen.


Noe av det jeg likte best med mønsteret var at det var mye hvitt i det, og at det er en mørk kant både rundt hals og ermer. Så kanskje den holder seg litt ren :)
Legg merke til at jeg har fått til raglanfelling og. 
HURRA!



Så nå hopper jeg av glede.
Håper alle har en strålende kveld!

2 kommentarer:

Tonemor sa...

Den ble kjempe lekker. Likte godt de fargene du hadde valgt.
Klem Tone

Marthe sa...

Nyyyydelig genser!!!! Er imponert over det du får til!