Sider

søndag, april 29, 2012

Nytt prosjekt på gang igjen.

Bildet er hentet fra Sandnes garn,
hefte 0811 Til Fjells
Da var vi i gang med julegaveprosjekt nr 2. Jeg er jo ikke helt ferdig med å hekle sammen teppet mitt, men greit å ha noe litt mer hendigere å ha i veska.

Denne gangen er det en damegenser som står for tur, og jeg skal faktisk strikke og ikke hekle denne gangen. Jeg er litt spent for forrige gang jeg strikket noe i voksen størrelse endte jeg opp med en lavvo i stedet for kjole...


Er godt i gang med 7 cm vrangbord, så gjenstår det å se hva det blir til slutt :)

Strikker i smart-garn og ikke alpakka..

2 kommentarer:

Tonemor sa...

Det var en fin genser. Det skjedde sist jeg strikket noe i damestr sist også, huff. Lykke til, gleder meg til å se resultatet.
Klem Tone

Marthe sa...

Nydelig mønster du har funnet frem!!

Kjenner at inspirasjonen kommer snikende når jeg ser alt det flotte du er i gang med.......